Opening September (alleen voor leden)

Beste Leden,

Afgelopen periode hebben jullie wat weinig nieuws gekregen van het bestuur.
Wij kunnen ons voorstellen dat jullie benieuwd zijn naar de situatie en openstelling van de SV.
Een ieder van jullie heeft waarschijnlijk het nieuws wel aardig gevolgd, we zijn er nog niet vanaf.
Dat houd in dat wij als bestuur nu plannen maken voor het open gaan van de SV in September.
Alles valt en staat met de ontwikkelingen op het gebied van de COVID-19 en de eventuele te nemen maatregelen.
Voor als nog hanteren wij de regels van de KNSA en de RIVM.

Openstelling en gebruik banen
Concreet houd dat in dat wij open kunnen in september (situatie nu) maar met de nodige restricties.
Gezien de omvang van onze accommodatie is de 1,5 meter regel de meest uitdagende.
Ons voorstel is om te gaan werken in tijdsloten van een half uur en met maximaal 3 schutters op de baan.
Dat houd in dat wij dan met 5 mensen MAXIMAAL in de kelder zijn.
Bij binnenkomst gaan we een opstelling maken met een tafel en ontsmettingsmiddel,
handdoekjes (Papier) en bij uitgave en inname van de geweren/pistolen worden deze gereinigd.
De opstelling in de onze accomodatie komt er dus iets anders uit te zien.
Helaas is er geen ruimte om de wachtkamer te vullen en is een praatje / gezellig samenzijn
even niet de eerste prioritijd. Helaas, maar de situatie dwingt ons daartoe.
De indeling op de banen is als voorstel: Baan 1, Baan 3 en Baan 5 kunnen gebruikt worden.
Er is dus altijd 1 baan tussen vrij.
Wij vragen jullie medewerking hierin en vertrouwen op het “gezonde verstand” van een ieder.

Mondkapjes
Mondkapjes is niet noodzakelijk maar voel je vrij om er wel een te dragen.
Gebruik ze wijs!
Niet aan de kapjes zitten en alleen aan de oortjes en of
lusjes aanraken en zo op/af doen.
Helaas zien we te veel verkeerde voorbeelden van het gebruik.

Introduce
Er is op dit moment nog geen beslissing genomen over het toelaten van introducees,
tot nader bericht is er alleen toegang voor de leden.

Tijden:
De openingstijden zijn ongewijzigd dus gewoon op Dinsdagavond.
Wel is er een voorstel om er een half uur aan toe te voegen dus van 19:00 tot 21:30 uur
Hiermee creëren wij een 5 tal tijdsloten van een half uur voor 3 schutters.
Op 1 avond kunnen dus 15 schutters gebruik maken van de accommodatie.
Let op, dit is nu een voorstel, jullie inbreng is van harte welkom.

Wij verwachten de SV te kunnen openen op 15 september

Verdere berichtgeving volgt z.s.m. als het bestuur de juiste maatregelen heeft kunnen inplannen en uitvoeren.
Wij vertrouwen op jullie medewerking, zodat een ieder weer veilig kan genieten van de schietsport.

Voor afgelopen periode wil het bestuur jullie hartelijk danken voor het geduld, vertrouwen, bijdrage en ondersteuning.

Tot zien in September bij SV De Witte Roos.